Yagmur_C 31+3 haftaligiz.Hamileligimin başından beri ne doğumla ilgili bişey izledim ne de düşündüm.Sadece burada okudum açıkçası o da meraktan 🤭 Doğumu dusunmuyorum.Cevren illaki soruyor işte nasıl olacak falan diye.Bebek bilir diyip kapatıyorum.Benim en büyük kazancım doktorum asla doğumla ilgili hicbisey konuşmuyor.İste Doğum psikolojisine sokmak istemiyor.Kendim hangi yolu seçeceğim onu bekliyor.Bende kararımı verdim sayılır.Dusunmemeye çalış, bebeğini düşün.Dogumun onu sana getireceğini düşün ve hayal et.İnanilmaz güzel oluyor.Acikcasi ne korku ne endişe hicbisey yok bende.Cabucak o gün gelse de kızımla kavusssam diye dua ediyorum