Şubat indiriminden 3 paket prima 3 numara pure bebek bezi satın aldım, tarafıma 1 paketi teslim edilmesine rağmen 3 ü de teslim edilmiş görünüyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda onlar da teslim edilmiş görünüyor diyorlar, ptt kargo da sistemden teslim edildi olarak girmiş. Dedikleri şey kamera kayıtları incelenip tarafıma bilgi verilecekmiş. Böyle saçma sapan bir şey yaşayan oldu mu aranızda?