Seviye12345 canm benmde bi kac gun bas agrim olmustu riskli bi tansiyon sorunum yok simdilik ama soguk suyla ayaklarimi yikiyorum duzenli olarak dus aldiktan snrada son suyum hep soguk su yapiyorum sunnetmis bu zaten elbet vardir bi faydasi diye dusunmustum ve bas agrimi epey toparladi ilacininduzenli kullanipnyediklerinede dikkat edersen bir sey olmaz insallah canimm🌸