defnes_mom Ebru2432 acile gidip kan vermiştim ama gebelik yok demişlerdi. 1 hafta sonra evde test yaptım pozitif çıktı çok şükür
Gunleridag defnes_mom merhabalar adet gününüz demi test yaptırmıştınız yoksa ondan önce miydi ? Birde geç döllenme durumu mı söz konusuydu acaba
Ebru2432 Gunleridag hayır işte adet gecikince 5. Gün yaptım çıkmadı bende geç döllenme ile bilgim yok acaba öylemindir diye merak ettim
Gunleridag Ebru2432 bende merak ettim ☺️ benimde gecikti ve adetime bir gün kala kanda negatifi gördüm hala adetimi bekliyorum. Bebeğinizide sağlıcakla kucağınıza alırsın inşallah 💜
Ebru2432 Gunleridag senin ne kadar gecikti peki adetim benin yarın 13 olacak ve kan verecem yine çıkmazsa ilaca başlayacam