Seda6019 ya bazı doktorlar böyle diyor ama ben bebeği çok erken öğrenmiştim daha kese bile yoktu zaten doktorumda en erken aşamada öğrenip başlamamız lazım diyordu adetime 5,6 gün varken kanda çıkar çıkmaz başladım iğneye bence daha önce git ve başla