Bildiğim kadarıyla sınırları çizmek çok önemli bu tarz konularda. Ağlasa da uyansa da yine yatağınıza almayarak en doğrusunu yapıyorsunuz. Genelde daha erken ayırmayı öneriyorlar çünkü daha erken dönemde alışkanlık değiştirmek daha kolaymış. Ama 21 ay da geç değil, bir süre sonra yeni yerine alışacaktır. Gündüzleri odasında oyunlar oynayıp sevdirin diyorlardı. Bir de dediğim gibi, pes etmeyin :)