aynuray16 Merhaba güzel anneler, perşembe günü detaylı usg kontrolümüz vardı hamdolsun olumsuz bir şey görünmedi. Doktor çok tatlıydı çok güzel ilgilendi Adana’daki arkadaşlara mutlaka öneririm ebru hanımı. İlk gebeliğimdeki kromozom bozukluğundan kaynaklı riskli gebelik olarak geçiyor maalesef beni dinledi anladı öyle yardımcı oldu ki sağ olsun, hepinize öneririm… sağlıkla kalın 🥰
Nvkdkdkd aynuray16 ilk gebelikte nasıl bir kromozom bozukluğu . Ebru hanımı bende duydum iyi bir perinataloji uzmanı .
merenimo aynuray16 ebru hanim candir benim ilk dogum doktorum simdi 2. ye hamileyim yine onu tercih ettim. Hayirli dogumlariniz olsun
badehandeyldz aynuray16 kaç dakika sürdü ? Bende metro hastanesine gidiyorum 5 dakika sürdü kimisi 40 dk sürdü diyor şaşırıyorum
Limonumm aynuray16 aaayy maşallah ne kadar tatlı Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸💛
aynuray16 Limonumm amiiiin amiiin amiiiin çok teşekkürler inşAllah, sizlerde sağlıkla kavuşun yavrularınıza 🥰
aynuray16 merenimo ben şehir dışından geldim kontrole Adanalıyız ama görev nedeniyle doğudayız doğumum maalesef burda olmucak ama çok isterdim
aynuray16 Ebru-001 kesinlikle tavsiye ederim nakitte 750 verdik kartla 800 dedi galiba tam hatırlamıyorum kartla olan ücreti
aynuray16 badehandeyldz 45 dakikadan fazla sürdü, kalbine tam bakamadım pozisyondan kaynaklı 10 dakika yürümemi istedi hareket etmesi açısından sonra tekrar 20 dakika kadar ilgilendi
badehandeyldz merenimo ilkinde de 5 dk baktı bi sıkıntı görmüyorum dediler hatta ilkinde 4 boyutlu foto bile vermediler cihaz bozuktu bide 220 TL fiyatı az değil
aynuray16 badehandeyldz normal kontrolden çok çok farklıydı kalp damarı, beyin, beyinsiz, omurga, safra kesesi bağırsak, mide, kemik uzunluğu, parmak boğumu hepsini inceledi