ayminaninannesi Sağ- sol ya da sırt üstü sorun değilmiş, yurt dışına yaşıyorum, ısrarla bir kaç defa sorduk, farklı doktorlara muayenelerde, eskiden bu şekilde sol diyorduk ama son araştırmalar ciddi bir önemi olmadığını gösterdi .Türkiye de biraz fazla bu konunun üzerine düşüyorlar. Dr. Kağan Kocatepe nin videosu da var, o da gereksiz derecede sol sol diye abartılmamalı diyor. Anne ve bebek için en iyi pozisyonu vucüt kendisi bulur, sen rahatına bak diyorlar. Bebek rahat değilse aşırı tepki verir ve düzelttirir dediler. Gerçekten fark ediyorum hemen üst üste vuruyor sıkışır gibi durunca, pozisyon değiştiriyorum, normal hareket ederek yumuşuyor. Zaten yüzüstü yatmak istesek de karın büyüdüğü için olmaz, diğerlerinde sorun sa yok, Allah’ın izniyle 🤲🏻🧿🤲🏻🧿