Eceilkarr Anneler doğum yapacağınız gün ve ya gecesi artık ne zaman ise, bebeğinizin hareketleri nasıldı mesela o gün çok mu sakindi,yoksa çok mu geziyordu içerde? Yoksa normal miydi? Şöyle bir farklılık vardı diyebileceğiniz bir şey var mıydı🤗😅😅😅
BugleminAnnesi97 Eceilkarr valla bu gece yattığımda hiç olmadığı kadar hareketliydi benimki. Ve sabaha doğru sancılarıma uyandım. Şuan dakika tutuyorum hala… baya şiddetli giriyor. Bekliyorum bakalım. Umarım yalancı değildir 💕
Eceunverkanra Eceilkarr Ben doğum yapali 3bucuk ay oldu sag salim kucaginiza alin insallah siz de. Sancilar basladigi zaman bebegin harekerleri yavasliyor diye biliyorum. Yani hareketli degil tam aksi hareketinin az olmasi lazim. Saglikla kavusun insallah Allahin izniyle🤲🏻
Eceilkarr BugleminAnnesi97Ay hadi yaa, bizimkide geceden bir hareketlendi sabaha karşı ve sabahın köründe de hala geziniyordu hatta uykumdan uyandım😅ama sancı adına pek bir şey yok şimdi durumunuz nasıl ve kaç haftalıksınız?
Eceilkarr BugleminAnnesi97 Yaaa,Allah bağışlasın inşallah Allah analı babalı büyütsün ❤️ valla biz de bekliyoruz hala yaa ama tık yok😩😑
BugleminAnnesi97 Laylaaaa121212 her doğum kolay olmuyor tabiki. Bu ikinci doğumumdu sancı hep aynıydı. Sadece daha kısa sürdü bu doğumum. Şimdi yanımda uyuyor 😘 rabbim sizede nasip etsin