Sabah ağrılı kasılmalarıma uyandım . 38+1 im. İkinci gebeliğim. Aslında ilkinden deneyimliyim ama insan yinede düşünüyor acaba yalancı sancı olabilirmi diye. Ama yok bu sancıyı nerde görsem tanırım. Yalancıdan çok farklı. Ama gel gelelim ki bi 8 dkkada bi 9dkkada geliyor. Canımı baya yakıyor. Arada bu şekilde dakika farkı olması normal mi. Yoksa ben yinemi yanılıyorum. Korkuyorumda. Geçmesse doktoruma danışıp ona göre hastaneye gidicem. 😭 belki bugün yarın bende yazarım doğum hikayemi. 💕. Dua edin benim için nolur 🙈