Kızlar merhaba 35+5 haftalık hamileyim ellerimde egzama vardı bu sebepten şiddetli kaşınarak uyanıyordum doktor ilaç verdi. Ama bu haftadan itibaren ayak parmaklarımın üstü de kaşınıyor ve aklımda bi soru işareti oluşturdu salı günü doktora gidicem ama belirti midir bu biliyor musunuz