Valla benimde çok ateşer gaz sancısı var ama cok degil gun icinde mesela 3 4 dk suruyo geciyo 2 gundur hissettim baskasa gozus hassasiyetim var baskada bisey yok dedigin gibi yaklastikca kendimizde biseyler ciksrmaya çalışıyoruz piskolojik oluyo genelde bakalım inş🙏