36.haftadayım ve protrombin değerim yüksek çıktı benle aynı durumu yaşayan var mı
Kaç çıktı?
Abdullahm1 19 görünüyo e nabız da
Aysekul27 nasıl bir yol izledi doktorunuz benim de aynı durum