rabialann 13+2 haftadayım ve 10. Haftada başlayan kaşıntım henüz geçmedi , o kadar kan tahlili de verdim cildiyeye de gittim doğal yöntemle geçer dediğiniz neler var hanımlar şuan kaşıntıdan öleceğim bu gece daha da çok oldu…