tgbktszdmr Karın ve vajina ağrısıyla gecem başladı.. sonra tam o geçti derken bu seferde vajinada kaşıntı başladı… gece yatağa yatacak zaman sinyal mi veriyor beynimiz nedir? Uyuyamıyorum u yu ya mı yooo rummm
ilayinannesi tgbktszdmr ben de yattığımda mide yanması mahvediyor canım. Rennie içtim yattım saat 5gibi pat diye uyandım uyumayı bekliyorum yok olmuyor. Uykusuzluk sorunu çok sıkıntı yaa
elisa_ Annelik ne zor . Bekarken böylemiydik 😂 valla bende uyuyamıyorum . Bıktım uyuyamamaktan. Herkes uyu son günlerin diyor ama hiç bir şekilde uyuyamıyorum . Yatıyorum gözüm kapalı saatlerce ama uyuyamıyorum 😔 40+2 de beklemedeyiz😅😅