birprensannesii amin Allah razı olsun 🤲🏽 Bebeğim hala küvezde 3 hafta oldu bu gün önümüzdeki hafta bi aksilik çıkmazsa Allah’ın izniyle kavuşucaz oğlumla. Sanada çok geçmiş olsun çok zor bir durum benim psikolojim alt üst oldu ilk hafta ama daha sonra oğlum için toparlandım çok şükür o da hep iyi gitti. Sende moralini yüksek tut haftalarımız kötü haftalar değil yeter ki onlar iyi olsun ben bir gün daha karnımda kalması için çok çabaladım ama doktor ona bunun daha çok zarar vereceğini müdahalenin daha geç olacağını, küvezde sağlığının daha iyi takip edileceğini söyleyerek beni yatıştırdı çok şükür öylede oldu