aleynayener19 bende de aynı sorun var canım maalesef . 25. Haftamdayım 1 haftadır yasıyorum . Kanama durumumda oluyor arada maalesef . Doktorum bunun için bana Anestol pomad verdi . Günde 1 kez sürüyorum birde Duphalac surup verdi bu da kabız olmana engel oluyor . Hergün almıyorum şurubu bagırsaklarım alışmasın tembelleşmesin diye 2 günde bir alıyorum. Düzene girince bırakacagım . Simdiden çok rahatladım 🙏🏻