Ikicocukannesi32 Ulkuirem 2 buçuk sene once yaptim 2 ay sonra tekrar dogum yapacagim Hüseyin özyurt a gidiyorum
Imren3232 Ulkuirem benimde ilk dogumum olucak huseyin beye gidiyorum cok ilgili ve bilgili su an 34 haftaligim hayırlısı bakalım
Ulkuirem ykbr hayir afyondan gelip gidiyorum elif İlknur hanım takip ediyor sezaryen için gün verdi 😇
Ulkuirem Melikelifeylul elif İlknur ekici hanıma gidiyorum 22 şubata sezaryen günü verdi sizin gittiğiniz bir doktor var mı acaba 😇
Ulkuirem Ikicocukannesi32 Melikelifeylul normal dogumsa nöbetçi geliyor ilk dogumumda normal diye gittim nöbetçi doktor ilgilenmisti
Melikelifeylul Ulkuirem ben 29 haftadayim.daha yeni başlıcam şehir hastanesine eğer kabul ederlerse. 🙂 Çağlayan bicerden randevu aldım carsambaya
Merry_merry Melikelifeylul merhaba Çağlayan beye gittiniz mi acaba ben de ilk defa gitmeyi düşünüyorum memnun kaldınız mı.
Ulkuirem Melikelifeylul ilk dogumum baya sorunlu olmuştu ama sabırlı anlayisliydi ebeler inşallah bundan öyle olur 😊
Ulkuirem Imren3232 benm 2. Doğumun olacak ilkinde 3bucuk sene önce şehir hastanesinde yapmıştım sağlıcakla kucağımıza aliriz inşallah 😍
leskuyenime Kızlar benim de Ispartaya taşınma ihtimalim var, nasıl memnun musunuz şehirden, sağlık imkanlarından ? 23 haftalık hamileyim
Ulkuirem leskuyenime ben Isparta oturmuyorum ama sağlık imkanları güzel o yüzden afyondan gidiyorum kontrole dogumuda orda yapacağım 😊