Yesimdokuyucu sevgili anneler korku heyecan sevinç hepsi bir aradayım 37 haftalık olduk 21 gün kaldı nasipse bekliyorum sizde durumlar nasıl
Bedis94- Benimde 68 günüm kaldı ve korkularım endişelerim başladı. Hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım yavrularımızı❤️
Durdane_acar Yesimdokuyucu son 29 kaldı benimde korku ve heyecan ikiside var 😊 hayırlısıyla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🤲🥰
momyss Son 12🥺 son bir haftadır o kadar ağırlaştım ki artık doğsun istiyorum böyle düşüneceğim hiç aklıma gelmezdi bir yandan da hamileliğim bitecek diye üzülüyorum, saçma sapan şeylere ağlıyorum aşırı duygusallaştım😢
Duygusuz Yesimdokuyucu 18 gün kaldı tatlı heyecanlar ve korku var agseı sancı cok fazla nst de sancım var ama acıklık yok
Yesimdokuyucu Mrveykt inşallah cnm bnm benim kızçeme kavuşmama da 21 gün kaldı normal doğum herhalde seninkide