Pink1122 hafif pco var bende. Herkes gibi ayda bir değil de 2 ayda bir adet oluyorum. Korunmayı bıraktıktan 7 ay sonra eylül ayında kendiliğimden tedavisiz gebe kaldım ama kalp atışları durdu malesef. Kürtaj oldum. Şimdi yeniden istiyoruz, doktor pcolarda yumurtlama geç oluyor dedi yumurtlamanın takibini yapabilmek için ve 2 ayda bir değilde normal herkes gibi ayda 1 adet olabiliyim diye yumurtlama tedavisine başlayalım dedi. Öyle başladık bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız 🙏🏻 Sizde sıkıntı ne?