Selam bayanlar. 🤲🏻 Ben tokluk hissi verdiğinden ve damak yapısıni bozdugundan dolayı emzik pek istemiyordum bebeğime ama çok rahat edersin diyor cevremdekiler . Bir de bebeklerde emzik görüntüsünü çok beğeniyorum 🙈 sanırım alacağım marka avent mi nuk mu kullananlardan öneri alabilir miyim.
İkinci olarakta bıberon markası. Doğum şeklimiz şuan normale benziyor 35 haftaligim. Ama sezaryen olursam hemen gelmez sutum diye biberon hazırda olsun diyorum.. deneyimlerinizi bekliyorum. Herkese güzel sağlıklı doğumlar dilerim 🥰🥰🥰🥰