Burcuclk Asel77 daha neler lina ismi çevremde baya var benim De kzım olcak inş lina koy diliyorlar sırf çevremde çok olduğu için koymak istemiyorum
dlnyny Asel77 şahsen ben yeni nesil isimleri pek sevemiyorum ama sen sevebilirsin başkası sevebilir bu ne beni ilgilendirir ne de çevreni senin çocuğun ismini de sen koyarsın eşinle hem fikirseniz milleti boşver geç kimsenin üstüne vazife değil