Minigim20 valla aldığım her kıyafeti yıkamadım, yelek ve battaniyelerini yıkadım, anneme sordum 30 derece de yarım saat yıkayalım dedi, 3 saat çok uzun geliyor bana, bir de hiç giyilmedi tozu gitsin yeter mantığındayım , kafam da soru işaretleri de var kıyafet 3 saatte çekme yapar mı falan diye aslında uzun sürede yıkayan varsa bizi aydınlatabilir 😊