Merhaba bende ilk bebeğime hamileyim evlenmeden önce çalışıyordum yani daha önceden sigortam vardı eşim çalışıyor şuan sadece çocuk ve süt parası almak için nereye başvuru yapılıyor ve ne zaman başvuru yapılıyor biliyormusunuz kızlar birde 300 TL diye söylediğiniz 12 ay boyuncamı ilk doğduğunda 1 seferlik bişeymi bilen anlatırsa sevinirim