ucan44 Kizlar uygulamada 10+4 cikiyorum bugun doktor 12 haftaliksin dedi ama adet tarihimden heaaplayinca 10+4 cikiyorum var mi beni aydinlatacak biri
eylemmm21 ucan44 olabiliyor bnm ilk haftalar bnde 10 hftalikken 15 hftalik görunuyordum bebegimin vucudu ödem tutmustu ondandi gelisimi önde görunuyordu suan 17 hftaligim zamaninda gösterio zamanla düzelir takma kfana:)
HaticeTygnTpc Önden gidiyordur bebeğin benimkide hep birkaç gün yada bir hafta önden gidiyor. Ama ben haftamdan hesap ediyorum 🤗
deletedmom6295 ucan44 son haftalarda doktorunuz söylüyor şuandan uygulamalarla kafanızı karıştırmayın
HaticeTygnTpc ucan44 Daha çok yolun var ilerde bu fark kapanabilir birkac gun degisiklik olabilir son aylarında belli olur o sen simdiden bunlari düşünme fark kapanmaz hep böyle giderse de buraya degil doktoruna sor güzelce açıklasın 🖒