Edakman canım ben daha kullanmadım ama kullananlardan duyumlarımı söylüyorum. Ilık suya doğum başladığı zaman birisi senin adına niyet edip koyucak. Ama büyük bir leğene koysun çünkü burda Bi arkadaş küçük kavanoza konulmuş ve açılma olmadı doğumum çok zor olmuştu yazmıştı. Rahat rahat açılması için büyük bir kaba koymanızda fayda var. Doğum bittikten sonra da kaptan çıkartsınlar. Sen çabuk iyileş 🙂