sntn Merhaba Kızlar 33+6 haftalık hamileyim son 1 haftadır akıntım resmen hiç yok benim bildiğim son zamanlarda çoğalır ama bende tam tersi oldu acaba nedeni ne olabilir aranızda böyle olan var mı acaba hiç yok denecek kadar az resmen
Gizmolata sntn bişey merak ettim ne zamandan beri akıntınız vardı ki. Kaçıncı haftada başladı yani benim hiç olmuyor çünkü. Acaba herkeste oluyor mu?
glcn_1289 Benim en başından beri akıntım var 35+3 olduk Bi fitil kullandım bir hafta geçti yine aynı hiç bitmiyor keşke hemen bitse de rahatlasak