Ozbu41bug Vucudunuzda kasinti varmi 36+0 haftaligiz suanda geceleri vucudumda kasinti oluyo com degil ama sabaha kadar.kasiniyorum 🙄
Alinamoms Ozbu41bug canım bir kan ver karaciğer enzimlerine bir baktır onda bişey çıkmazsa doğum da yaklaşıyor ya psikolojik yada bişeye karşı alerjin oluşmuştur.
Havvaylmz Ozbu41bug dikkat edin valla ben kaç aydır uyuzla ugraşiyoruz içinde sivi dolu lezyon var mi vücûd da
Ozbu41bug Ayaklarimin Min_demirkol ama.ayaklarimin alti bacaklarim.heryerim.yani ayak.altida catlarmi 🤣😅😅 ben anlamadim.ya sac diplerim bile kasiniyo
BaharCos Ozbu41bug Özellikle el ve ayak kaşınmalari kolestaz belirtisi olabilir. Ben de yarın teste gideceğim aç karnına enzimlere bakılıyor. Umarım değildir ama bir randevu alıp kan verin bence.
gamzee06 37 haftamdayım heryerim sebebsiz kaşınıyor catlagim da yok karaciğer enzimlerimde normal cıktı kasinmaktann sinirlerim bozuluyor resmen😶😶
Havvaylmz Ozbu41bug maalesef uyuz salgını i var çok bulaşici geçmek bileyen kaşintilar akşam olunca başlıyor şuan bizde tedavi aşamasındayız inşallah atlattık yoksa bebeğe bulaştırmakta. Çok korkuyorum bence bir dr gidin cildiye falan
fatimayusel19 Havvaylmz tedavide kullandığınız ilaçlar nedir acaba ben 4 aydır uğraşıyorum bu illetle geçmedi hala kaşıntılar
Havvaylmz fatimayusel19 ben 7 aydır ugraşiyoruz çoluk çocuk ama bir türlü geçmiyor dr bana yapma bir ilaç verdi kükürtle vazelin karışimli onu kullanıyorum alerrset şurup ve fucikort krem ile tedevi yaptım bakalım inşallah bı sefer geçmiştir diye umut ediyorum