Benim hamileligimin basindan beri oluyo sirt.usyu yatinca geciyo ne saga ne sola.yatamiyorum.sola. biraz yatabiliyorum yine ama.saga hic yatamiyorum.heryerim.agriyo.kaburgalarim.batiyo.sanki sirt.agrisi birde sirt ustu yatinca geciyo.sirt.agrim 36+0 bu arada