ssuleeyuce Cuma gunu sabah dogum yaptim ve sunu farkettim 2. Gebelik gibi 2. Dogumlarda zormus zor ama guzel 😍
Yenianneadayi2208 ssuleeyuce hayırlı olsun canım ama ben 2 doğumu daha kolay diye duymuştum defalarca 🤔 kişisine göre değişir elbette.. Ne gibi zorluğu var mesela
ssuleeyuce Yenianneadayi2208 tabi kisiden kisiye gore degisir. Benim icin tek zorlugu epidural anestezi ile oldugum icin ilacin etkisi denilen gaz sikinti oldu. Vucutta dolasan bi gaz sancisi diyelim 😃