Kızlar sezeryana gripken giren oldu mu bu engelmi sezeryan olmaya sanki hafiften grip olucak gibiyim oldummu ağır ve uzun geciyo gribim. 23 ünde doğumum var sonuçta aniden suyum gelse vs doğuma almak zorunda kalicaklar ama bir sorun olmadığı sürece gribim diye erteleme olur mu sezeryan gününde başına gelen var mı budurum