Azraamine Kızlar asla anlatıldığı gibi değil 1 dk bile sürmüyor ve kendini kasmayınca çok rahat geçiyor hiiiiiç korkmayın 🥰
Helly_3212 Azraamine ne dedi peki doktorunuz ? ben 36+3 ün 37 de olurum diye düşünüyordum. 39 da mı yapılıyor ? Ya da çatı muayenesi neye göre yapılıyor çok merak ediyorum 🤦🏽♀️
Azraamine Helly_3212 ben haraket etmeyince bebek gittim nstde de kasılma cıkınca mecbur bakıldı canım normalde 37 38 de bakılıyor aslında kimi doktor son anda bakıyor kimi önceki haftalarda benim ki kasılma cıkınca bakıldı ama hiç acı yok 🥰
ayshoo ay bunu gördüğüme çok sevindim 34. haftamda yapılcak banada normal doğum için uygun mu değil mi diye gün yaklaştıkça panik yapıyordum halbuki alttan muayne olmuştum ilk haftalar ama çok korkutucu bahsediliyordu😃
Azraamine ayshoo insanlar gercekten abartıyolar ben ki çok acır diye çok tedirgin oturdum ama sakin ol kendini kasma asla bir acı yok 🥰