Bende kullandım 2 ay denedim dikkat etmemize rağmen olmadı ve tedbiren bir doktor kontrolüne gideyim dedim meğer polikstik varmış. Kesinlikle ovulasyon testi kullanılmalı ve kesinlikle doktor kontrolüyle gebelik planlanmalı ☺️Hiç tahmin etmediğimiz şeyler çıkabiliyor. Hani alıp almamak konusunda kararsızsanız bence alın zaten telefondaki uygulamalar doğru günü gösteremiyor malesef