Byrktugce canım ben deli gibi doğumdan korkuyordum kafayı sıyıracaktım ve doğurmayacam diye tutturmuştum 40+5 de doğum yaptım bebek kanala girmedi daha fazla beklememek için sezeryana gün verdiler ve sezeryan günümden iki gün önce benim sancılarım geldi ve bilmeden yalancı sancı sanıp çekip durdum ertesi gün hastaneye gittim acil sezeryana alındım ve alınırken deli gibi hastaneyi ayağa kaldırdım doğurmıcam diye normal doğumu bilmem ama sancısını çektim korkma ben çok salaklık etmişim elimden gelse daha yaparım çocuk allah kolaylığını veriyor bende burda sezeryanla ilgili o kadar kötü şeyler okudumki korkudan çok kötü oldum doğuma girerken. Allah kolaylığını veriyor ve o kadar hızlı ilerliyorki oldu bittiye geliyor tadını çıkar gerçekten korkma