AlinaET ben lansinoh kullanıyorum 7. Aydan beri , bi faydasını görmedim Sakın para verip alma , gastro diye bi ilaçmı ne varmış onu dene bence, bide bana sağlık ocağındaki eve tahin üzerine çıkan yağı sür mutlaka dedi , ayrıca gümüş kapak kullanıyorum . Daha doğum yapmadım ama benim de göğüs uçlarım hassas , 40+2 den selam olsun😌