Bende 2019 dogum da kaybettim oğlumu sezeryanla doguma girmiştim bi yarım saat önce kalbi durmuştu melegimin bi hafta yaşadı ama kaybettim 1,5 sene psikolojik destek aldım yas sürecini tamamı ile yaşadım şimdi yeniden hamileyim 6 aylık kızımız olucak Allah nasip ederse destek almaya devam ediyorum çünkü korkularım devam ediyor hareket ettiğinde etmediğin de karnım büyüdüğün de cinsiyeti öğrenirken sonrası ve inanın her muayenem ağlaya ağlaya geçiyor doktorum iyi şeylerden bahsetse bile ağlamakla geçiyor bu yüzden desteğe devam ediyorum ama korkularım geçmiyor doğum travması bi de sezeryan olacağım ilk doğumum spinal olmustu her ana şahit olmustım şimdi asla spinal epidural olamam tek duam sağlıkla kavuşmak kızıma rabbim kimseyi evladıyla sınamasın destek almanın yararını görüyorum doğuma kadar devam edeceğim