Bana kadın doğum doktoru folic us plus önermişti aldım sonra dahiliye doktorum folat değerin düşük dedi folbiol verdi onu bitirdim folic us plus a geçtim tekrar sanırım hamileyim ama salı günü gidicem doktora bebiş varsa sağlıklı ilerliyorsa süreç ilacı değiştirir mi bilmiyorum