Sakel28 bende medicalparkta azize hanıma gidiyorum sen hangi doktora gidiyorsun? Daha çok yeni hamileyim azize hanımdan şimdilik memnunum çok tatlı bir doktor fakat medicalpark o kadar kalabalık oluyor ki bekleme alanı vs gebeler için hiç uygun değil covidden dolayi normalde hamileler için ayrı bir bölüm olmasi gerekir o konudan dolayi çok tereddütlerim var ama gebze de bu konuda iyi olan bi hastane var mi bilmiyorum