Nslhnkr Eyllmavi bnm kızımda suan öyle toparlar dedi doktorum. Et ve balığa agırlık ver dedi. Saglıklı ama şükür
ysfali06 Eyllmavi bana öyle söyledi ama Bi hafta çok sıkıntılı ni durum değil 2 3 haftayı geçince sorun oluyor. Yediklerinize biraz daha dikkat edin inş düzelir. Bana gelişimi geri dedikten snra yediklerine dikkat et dedi ama ben aynı beslendim zaten sağlıklı besleniyorum Bi snraki gittiğimde bebek normal kilosuna gelmiş ne yaptıysan devam et dedi oysaki aynı beslendimn😅 bazen ölçümde de hata olabiliyor
Nilasyamom Eyllmavi evet 17+6 olması gereken bebeğim göbek çevresi ve başı 16+6 çıkmıştı o kadar üzüldüm ki. Kontrolden sonra düzenli beslenmeye başladım bebeğe kilo aldıracak sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah 🌸🤲
Beyazmelekkk Benim hep 7-10 gün geri çıkıyor ama bir sorun yok yani neden sıkıntı olsun ki geç döllenme olmuştur dedi Dr
Eyllmavi Beyazmelekkk bebeğin gelişiminde sorun olur, kan akımı az olur, hastalık olur falan diye korkuyor insan. Ama inşallah bir sorun olmaz tabii
sureyyadonmez Eyllmavi canım bana da ayrıntılı utlrasona girdiğimde demişlerdi 1 hafta geriden geliyor diye. Doktor g0nde 1 avuç ceviz , yoğurt ,süt be günde 2 yumurta mutlaka ye demişti bende uydum doktoruma şuan 31 haftalığız ve herşey yolunda çok şükür.
Eyllmavi sureyyadonmez bizde 31. Haftadayız, dediklerini yapayım bende inşallah diğer kontrole her şey yoluna girmiş olur çok teşekkür ederim 🙏🏻🤗