Himom Arkadaşlar 10 dk sonra 33+1 olacağım son bir buçuk saattir kasıklarıma ve belime adet sancısı giriyor fakat ya uzun sürüyor ya iki dk da bir falan düzensiz.. ama 1 buçuk saattir olması da normal mi hastaneye gitsem mi bilemedim
44_58_44 Himom aynı sancı da bende gittim büyüdüğü için rahim baskı yapıyor dedi magneyzum verdi tabi siz yinede danışın doktorunuza
pitircik2021 Himom bende kısa sürüyor doktora sordum bugün normal dedi. 32+6yım. Uzun sürüyorsa ya doktoruna ulaş Yada hastahaneye git bence nst bakılır en azından için rahat eder canım.
prensesim35 Himom bnde 33+1 haftalıkken aynı şikayetle gittim acile bnm öğlen 1 den gece 3 kadar sürdü doktor acil bişi yok yalancı sancı dedi bu kadar sürer mi dedim evet dedi için rahat etmicekse git doktora
Himom Arkadaşlar gece bir an ağrım durmuş ve o ara sızmışım resmen.. uyandığımda ağrım yoktu ama gece gerçekten çok zorladı. Ama bi değişiklik var tam çözemiyorum salı randevum var bakalım ne der doktor.. size çok Teşekkür ederim 🙏🙏🥰