Meryemie21 Arkadaşlar selam 25+3 haftalık hamileyim ve sol iç bacağımda netten araştırdığımda leğen kemiği olarak çıkan yer çok ağrıyor nedendir acaba ilk hamileliğim olduğu için ters birşey olmasından korkuyorum lütfen bilgisi olan söyleyebilir mi ?
Rchd Meryemie21 bende de o haftalarda başladı 3. Gebeliğim ilk kez yaşıyorum ve gittikçe ağırlaşıyor 36 haftadayım suan . Kime sorsam vücudun doğum için hazırlandığını söylüyor .
mirikelam Mustelanın anneler için bacak ağrısı kremi var çok iyi geliyor deneyin isterseniz. D vitamini, magnezyumlu soda iyi geliyor biraz