Egeligelin Rabia_solmaz bende de oluyo böyle cam açıyorum derin derin nefes alıyorum falan.Doktora söyledim normal diyo 🙃
selinyslrtdgn Rabia_solmaz 32.den 35. E kadar nefes darlığı yaşadım. Bebek aşağı indikçe rahatladım bebek diyaframa baskı yaptığı için oluyormuş
Rabia_solmaz seymabykn evet bazen onlarda oluyor hatta sabah uayndigimfa parmaklarım taş gibi olmuş oluyor 😧