mmert9 hayır canım 9 yıl önce kalkan yoktu ilk oğlumda yaşamıştım çok çektim tecrübeliyim bu konuda ayazda ayva mı bekletip jel yapmadım, köyden manda kaymağı mı kapatmadım, soğan zarı mı suyu mu sürmedim, sana yağ mı sürmedim yok bana mısın demedi bir evicap e vitamini bir de fito iyi geldi. … Ben streç kapatıyordum daha etkili göğüs pedinden çünkü ped tahriş ediyor….