Elif12-02 benim belirtilerim iki haftalık hamileyken başlamıştı. Kasık batmalarım vardı, bir hafta sonra test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı. Yani erken daha başlamaz deniyor ama başlayabiliyor. Erken gebelik testi yapabilirsin veya adetin 5 6 gün gecikince yap