Askmer Sevgili anneler hamile kalmadan önce ilk seansima girdim diyot buz lazere gidiyordum hamile kalınca ara verdim şuan 15 haftalık gebeyim jilet dışında bişey kullanmadığım için çok zorlanıyorum acaba lazere devam etsem zararı olur mu ?
sedrettinyasemin75 Askmer gebelikte yapılmıyor diye biliyorum canım ağda dene bence karnın büyüdükçe işin zorlaşacak çünkü
Busbushatun Askmer doktorum onermemisti zararli olabilcegindne dolayi bide hormon degisimi sebebli etkisi fark edebilir demisti
istanbul3434 Askmer gidilmiyor hem fayda goremezsiniz hem de gebelikte gecici olarak tuylenme artar lazer ile uyarirsaniz dogumdan sonra dokulecek gecici tuyler kalici hale gelir
AlinaET Askmer zararı olduğuna dair net birşey olmadığını söylüyor çoğu doktor ama ilk gebeliğinizse hormon değişimlerinden dolayı yine çıkacağı için dondurabilirsiniz
Askmer sedrettinyasemin75 ya şuan kasımın alınmasına dahi dayanamayıp ağlıyorum doğuma gideceğim zaman ağda yaptırabilirim ancak şuan acisina tahammül edemiyorum üzülüyorum 😞
Askmer AlinaET dondurdum bir kere gidebildim ancak ikinci seansim da hamile olduğumu öğrendim ama belki giden vardır diye düşündüm teşekkür ederim
sedrettinyasemin75 Askmer Valla canım işimiz zor bende dayanamam pek ama gebelikte mecbur gittim karnım çıktıktan sonra
Maria9 Hamileler üzerinde denenmediği için lazer hamileyken yapılmaz çünkü etkileri tepkileri sonuçları bilinmez. Riske atmaya da değmez ağda güzel bi alternatif bende lazeri bıraktım hamile olduğumu öğrenince. Zaten hiçbir doktor da gidebilirsin demez 🥳