egemommm Secuuss ben lcw dan 2 takım sipariş verdim, 1 tanesi üst yanlardan açılablir kolay emzirebilmek için diğeri önden düğmeli ,acaba bir tane de uzun gecelik mi alsam diyorum belki rahat olur diye
Busbushatun Secuuss yani zevkinize kalmis bence, ben guzel hissetmek icin lohusa takimi olanlardan tercih ettim hem pijama hem gecelik almistim set halinde ikisinide giymistim iki gece kalmistm sezeryandan dolayi yine ayni sekilde tercih edicem
minnakmina Secuuss iki tane önden dügmeli pijama takımı aldım ilk dogumumda da pijama takımı giymiştim
Elifyali Secuuss ben gömlek model pijama takimi aldim iki tane.. Ustine de sabhlik aldm lohusa takimina gore daha rahat ederim ve sonra da kullanrm die boyle tercih ettim…. Hastanem covidden dolayi cekimo falan kabul etmyr zaten…
Kuzeyufuk egemommm ne zaman doğum yapacaksınız havanın durumuna göre alın bence çünküüü hava soğukken altından bişey giymek şart tek giyince üşütme yapar
Secuuss Elifyali bende rahat olmak adına düşünüyorum zaten ama bi yandanda foto için dantelli falan 😂
Seymatt Kolay emzirebileceğiniz düğmeli olması iyi olur, onun haricinde bi zorunluluğu yok lohusa takımının bence çok da gerekli değil hatta.
44_58_44 Secuuss bi lohusa takimi aldim birtanede gecelik aldım o kadar çıkarken giymeye tayt swit koydum bitane tamam 😀
egemommm Secuuss o zaman lohusa takımları resim için güzel olur, ben hiç düşünmedim çekim yaptırmayı, hatta geceliklerin birini mickey mauselu aldım🙈😂😂
Busbushatun Secuuss aksine canm lohusa takimlarisa dantelleriler fikan onlarda ayni derecede rahatlatr emzirme ozelliginin olmasi rahatligi icin yeterli hic o kismi dusunme
Elifyali Secuuss hastanede birgun kalıcaz zaten evde varsa normalde de giymeknicin kullandgnz lohusa takim gbi bence gerek yok evde de cok guzl foto cekinip arka plani degistrrk ya da evde masa hazrlycaksnz oyle foto cekineblrsnz… Ben oyle yapicam krem tonnda takimm var suslu fotom olsn istersm evde onu giyinip cekinirm die dusunyrm… En son tekrr hastane ile konstgm da covidden dolyi 1 gece ve 1 refakatci kabl ettgni soylediler sadece…
minikfare1 Secuuss ben hamilelik boyunca pijama giyemedim tenime çok değen şeyler rahatsız etti onun için iki tane gecelik takımı aldım
melegiiimm Secuuss tamamen senin zevkine bagli.Ben ilktee lohusa seti almistim fazla kullanisli gelmedigi icin simdi ikinciye yani komple dugmeli pijamaler oluyor oblardan aldim.kesinlikle rahatlik önemli
sedasenturk Secuuss pentiden mor saten pamuklu gibi bi takım aldım , yedekte özdilekten pamuk aldım canım
Aslhn8992 Secuuss ben direk pijama takımı düşünüyorum lohusa setleri kullanışsız gibi ama ablam ve annem o süslü takımlardan olmazsa olmaz diyor bilemedim 🤷♀️
Gull_94 Secuuss kızımda kasım ayıydı sadece tayt aldm tsort ustne sweat bunda hazırana dgcAk galıba yne tsort tayt alırım belkı tsort elbıse alırım altna kısa sortla satenler gecelıkler benlık degıl o yuzden terch edemıyorm