Betuldoksan maşallah 🧿 eş olmak evlenmek budur işte destek olmaktır yardımcı olmak değil hatta iş bölümüdür. Benim eşim de tek erkek çocuk 2 ablası var el bebek büyümüş ilk başlarda hiç bişey yapmazdı. Konuştum bak ben de çalışıyorum sen de çalışıyorsun ben bu kadar işe yetişemem mutsuz olurum bu da evliliğimize yansır dedim. Zamanla yavaş yavaş başladı işleri üstlenmeye sağolsun. süpürge işi ondaydı onun da bel fıtığı var bu sefer de robot süpürge aldık bütçemizi zorlayıp. Çünkü önemli olan bizim sağlığımız, huzurumuz sonuçta. Hastalıkta sağlıkta yoldaş olmak zorunda eşler birbirine.