Sibella Kızlaarrr bir sancı girdi karnıma kasıklarıma yerlere yatırdı beni acıdan dedim bebeğim gidiyor heralde :( sonra sonra geçmeye başladı anladım gaz sancısı olduğunu ama çok ağladım. Bu nedn oluyor bunun çözümü nedir bu ağrı felaket bişey :(
crnbkr123 Bendede oluyor bende 20 haftadayım gazlı içeceklerden uzak dur o zaman daha az oluyor allah kolaylık versin