Gebe10 37.haftaya girdik . Mide bulantısı oluyordu son zamanlarda ve bugün baya şiddetli bir kusma yaşadım. Acaba aranızda ayni durumu yaşayan var mı. Biraz telaslandim bebeğe birsey mi oldu diye .
BusrAlpay_34 Gebe10 vallahı bnım de tekrar başladı bulantılarm çıkarmıyorum ama öğürmekten çocuk agzımdan gelecek sanıyorm 🙄 normal diyolar çocuk saçlandıgı için
Gokceemrah Gebe10 canim bende 37+4 oldum sırtım cok ağrıyor benimde bide bugun bebek hareket ettikçe vajinama baskı yapıyor cok canim yanıyor neyin nesi bilmiyorum ama bağırasım geliyor böyle icimden 🥺
F-Gemi Gebe10 çok normal arkadaşım.. zaten ilk trimesterle son trimester aynı olur derler hep bende de bi iki defa oldu 38+4 üm
Gebe10 Cemrreedemirci normal hareket ediyor hatta bugün biraz fazla hareketliydi. Kustuktan sonra baktım hareketleri normal . Ama hala bulantim var
Hanz BusrAlpay_34 o eski kadınların uydurdugu sey canım onunla alakası yok mideye baskı yapıyor yukarı cikiyor organlar bir tık o yüzden oyle oluyor 😘🥰
Gebe10 F-Gemi ya ilk trimester zaten berbat geçti çok şiddetli bulantı kusmalarım oldu . Bari şimdi rahat edeyim ya 😔
Busbushatun Gebe10 canm hareket ettikce mideye bagirsaga baski olabiliyor kusma yapabilir doguma yaklastikca hatta dogum zamanida yasanabiliyor
Hanz Gebe10 surekli devam ederse bir ultrason cektir bebeğim için rahat etsin ama son hastalar artık bebek sığmıyor baskı yapıyordur