EneshaCh Serbey korkmayin , kesinlikle bir sorun yaratmiyor TSH normalde yüksek cıkyor ama bebek icin , bebeği gelişimi icin en önemli T3 veT4 hormonu , onlar plasentadan gecyormuş . Yeni de bir an önce doktorla görüşün 🤲
Arse89 Serbey dr verdiği ilaci düzenli kullandığın sürece birsey olmaz canım ben troid hastasıyım 31+5 olduk Allaha şükür sıkıntımız yok
Sympktz Ben 6 haftalıkken öğrendim troidimin 9 küsür olduğunu normalde 2 buçuk olması gerekiyormuş hemen dahiliyeye gitmemi söylemişti doktorum. Bende gittim ilaç tedavisine başlandı. Troid hamilelikte bebeğin beyin zeka gelişimi için çok önemli demişti dahiliye doktorum. Acaba siz önceden tam kan testi yaptırmış mıydınız. Yoksa daha yeni mi yaptırıp öğrendiniz
Cikilops Bazen dalgalanabiliyor kızlar endişe etmeyin, ama ideali 2,5 , özellikle işk aylarda çıkarsa zeka geriliğine sebebiyet verdiğinden hemen ilaca başlanır
pol34 Bebek tiroid hastası olarak doğabilir, zekasını etkiliyor, kilosunu etkiliyor, annede ekstra yorgunluk kilo alma halsizlik gibi şikayetlere neden olabiliyor
Serbey Yeniden baktiracagim Saglik ocaginda yaptirmistim kanim cok bellemis bakalim yeni tahlilde ne olacak